ACEST REGULAMENT REPREZINTA UN CONTRACT INTRE CLIENT SI SOCIETATE, FIIND DE COMUN ACCEPTAT DE CATRE AMBELE PARTI, IN MOMENTUL SEMNARII BONULUI DE COMANDA
Art. 1. Curăţarea hainelor se efectuează în funcţie de indicaţiile înscrise pe etichetele acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curăţarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului.
Art. 2. Firma nu raspunde in cazul in care hainele nu rezista la modul de curatare indicat de eticheta produsului.
Art. 3.
Art. 4. Firma nu işi asumă răspunderea pentru petele dificile ce nu ies in urma unor procese repetate de detaşare şi curătare sau pentru deteriorarea materialului in urma acestora.
Art. 5. Firma nu işi asumă răspunderea pentru hainele deteriorate aduse la curăţat.
Art. 6.
Art. 7. Dacă obiectele predate îşi modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecţiuni provenite din insuficienta rezistenţă a tesaturii, coloranţilor etc.) firma este absolvită de raspundere.
Art. 8. Deoarece în procesul de curăţare solventul de curăţat poate ataca unele materiale, firma nu răspunde de eventualele deteriorări ale acestora, desfacerea lipiturilor confecţiilor sau ale componentelor acestora.
Art. 9.
Art. 11.
Art. 12. etc.).
Art. 13. Restituirea obiectelor curăţate se va face pe baza bonului eliberat de magazin. În cazul pierderii acestuia, eliberarea se va face numai pe baza unui act care confirmă identitatea si adresa clientului.
Art. 14. Eventualele obiecţiuni trebuie făcute (transmise in maxim 24 ore de la primirea hainelor)în momentul ridicării obiectelor, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Art. 15. În cazul în care clientul nu va ridica hainele în termen de trei luni, societatea îşi rezervă dreptul de a dona hainele unor instituţii de binefacere, considerându-le abandonate.
Art. 16. În cazul deteriorării grave a articolelor de îmbrăcăminte din cauza noastra sau in cazul furtului prin efracţie din unitate constatat de organele de poliţie, firma va oferi despăgubiri reprezentând maxim 70% din valoarea de piata a obiectului, in termen de maxim 30 de zile de la constatare. In cazul in care cererile de despagubire depasesc suma de 500 lei, clientul va trebui sa prezinte documentul prin care obiectul a fost achizitionat (factura fiscala, bon de casa, etc.) pentru a putea beneficia de despagubire.
Art. 17. Orice comanda neridicata in termen de 7 zile calendaristice de la data finalizarii comenzii, va fi tarifata suplimentar cu 2 lei / zi intarziere. Valoarea totala a tarifului suplimentar poate depasi valoarea de baza a comenzii, in functie de zilele de intarziere.
Art. 18 Firma nu raspunde de obiectele uitate in buzunare.
Art. 19 Firma nu raspunde de articolele cu grad de uzura avansata sau care au un miros dezagreabil si isi rezerva dreptul de a refuza primirea acestora in magazin.
Art. 20 In cazul in care valoarea unui articol adus la curatat depaseste valoarea de 200 EUR , cientul este obligat sa declare valoarea acestuia. Pentru acestea, valoarea prestatiei serviciului de curatatorie va fi de 10% din valoarea declarata.